what am I gonna do
2008-09-25 @ 16:25:11


  .... min absoluta lilla hemlis är bamse-tidningar. (haha)

Men jag skäms inte över det, inte ett dugg faktiskt. Jag vet att alla gillar dom,innerst
inne, fast det är bara jag som älskar dom* haha.. Bamse och hans lilla äventyr är så
jävla roliga att läsa om. Så jag bryrr mig inte om vad andra säger*

Det där är inte alla Bamse-nummer jag har.utan de nyligaste,fast njäe. inte vissa,
men några.Hahaha, jag köper de jämnt. Så nu(ÄNTLIGEN) har jag tid att läsa dom
som jag inte har läst =).. Har inte haft tid eftersom allt plugg var i vägen..

Like this yesterday

 Det var det här vi hade prov på...
Ungefär ,fast jag plockade bara ut grunden,det var mycket mer avancerat.YUK!
haha.. hatar det kapitlet,men nu äre ju ooooveR :D

det där
syntes inte på pappret i inlägget innan :O
haha*fortfarande det va* ... :Pnej , tjenahoppp.Bamse''äventyr väntar.
SKEPP Å HÅj,SJÖMANSSKOJ :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback