sana-sol
2008-09-28 @ 12:56:11

Tjeeenare hopp. hahha, just nu sitter jag här i shorts och t-shirt.Är inte så värst pigg.
Jämfört med syrran som vart ute & gått 6km den här morgonen, vad gjorde jag då.

soov! alltså,jag är en riktig jävla LAT-korv. tål inte solljus,


risig tjej nr ett sådär Nyvaken, det var väl ett tag sen..

 haha, och här siter jag just nu , helt ofixad o skit. Men det skiter jag i-
ahahaha ;D.. Flaskan jag håller i på bilden, det är är bara den jag vill
visa upp. Om man inte ser så stå det, "Sana-sol" ,

och innehåller::
VITAMIN A
VITAMIN D
VITAMIN E
VITAMIN B1
VITAMIN B2
VITAMIN B6
VITAMIN C
Nikotinamid
Pantotensyre
Folsyre

alltså maassa vitaminer. Man ska ta 2 teskedar varje kväll,
eler morgn.Det bestämmer man själv, men 2 teskedar per dag iallafall.
Jag dricker det här för att få i mig massa vitaminer, för jag har problem med mitt
hår. ingen bra kvalité efter all färgning,och det är tunnt..

Men efter den här vitaminblandningen så blir mitt hår tjockt och friskt igen =)
( vilket det inte är nu ). Men det var längesen jag körde med den här,
fast är i behov nu igen, så ah. here we go .

Fast nu tänker jag aldrig sluta, för vitaminer ska man få i sig varje dag,
och det får jag inte tillräckligt av,flr jag äter inte sallad eller nått sånt.

Det är en vitaminblandning med apelsinsmak. smaken funkar faktiskt)
äcklig från början,men sen god på nått sätt.

och den är osockrad! Det här är en "grej" som verkligen funkar för mig,
inte nått som man bara inbillar sig. Och går typ att köpa på mataffären, där vid
tandkrämerna,och tandborstarna.Och "diet-maten" eller ni vet,

bantningsmaten. ?Dryckerna... aja ,vid alla andra vitaminer, och sånt
finns det ju nästan i varje mataffär =)aja, bra om man vill fixa sitt hår igen :D
min räddaren i nöden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback