tjohohhoo
2008-10-17 @ 22:29:34


Nuuu vare lägesen jag skrev känns de som :'D jätte vaa**
haha , ja är lite shleten .För jag blir helt hyper av cola, & dom som känner mig vet att
jag ääälskar att prata. Och om jag inte pratar, då kan ja ist skriva ;)

annars exploderar jag. haha . idag har jag inte laddat hem alls nå mkt filmer,
det går så himlaaaa segt * .. har hållt på at ladda ner en film,och hållt på hela dagen,men
screw it! Den kommer när den kommer, är inte i nöd iaf :D

Har kollat på en film idag, och vart på maxi och shit ..dagen blev inte som
planerad ;D. men den blev frän ändå. Hm,,undrar om ja ska gå och brottas med
min mamma nu, de är s oftish. !hahahaa life.com ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback